قبل از شروع هر کاری هدف گذاری و تحقیقات جزو مهم ترین ارکان به حساب می آیند. در بحث فروش نیز تعیین اهداف ماهانه، فصلی و سالانه از درجه اهمیت بسیاری برخوردار است. هدف گذاری باید بر اساس محصول، هزینه ها و حداقل فروش انجام شود و واقع بینانه باشد.
عنصر جدا نشدنی از هدف قطعا تحقیقات بازار است. تحقیقات بازار به این معنا است که آیا اصلا بازار به محصول شما احتیاج دارد یا خیر؟ آیا قیمتی که برای محصولتان در نظر گرفته اید مناسب بازار هدف است؟ اصلا محصول شما برای چه گروهی در بازار مناسب است؟ پاسخ به این پرسش ها که در اثر تحقیق در بازار به دست می آید می تواند دید حقیقی تری از تعیین هدف تان به شما بدهد. چرا که اگر محصول در بازار نامناسب عرضه شود امید چندانی به فروش آن نمی توان داشت.
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ایمیل: takto.ir@gmail.com
تلفن: ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰
درباره این سایت