بسیاری از کسب و کارها ، شرکتها و سازمانها، در مقاطع مختلفی از چرخهی عمر خود، تصمیم میگیرند که رشد کنند و فعالیتهای خود را توسعه دهند.
ممکن است آنها به نتیجه رسیده باشند که منابع آزاد فراوانی در اختیارشان قرار دارد و احساس کنند با توسعهی کسب و کار، میتوانند این منابع را بهکار بگیرند.
همچنین ممکن است مدیران به نتیجه برسند که بازارهای دستنخوردهای وجود دارد که اگر آنها به سراغ این بازارها نروند، رقیبانشان آن بازارها را در اختیار خواهند گرفت و اگر جای پای رقیبانشان محکم شود، چه بسا بازارهای فعلی را هم به آنها ببازند.
چون تمام کارمندان در طول روز مشغول انجام امور روزانه مشخص خود هستند که در لیست وظایف آنها مشخص شده اما توسعه دهنده کسب و کار کسی است که باید همیشه در حال خلق ارزش هایی باشد که بطور معمول از پیش تعیین نشده است
تیم فروش در حال فروش محصولاتی است که برایش مشخص شده. بخش بازاریابی درحال طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی و وفادار سازی مشتریان است کارگروه استراتژی در حال برنامه ریزی برای آینده شرکت بصورت خلاصه است.
این بخش توسعه کسب و کار است که باید کفش ها رو به پا کند و برای یافتن فرصت ها و مذاکره با شرکت ها پا به میدان بگذارد.
ارتباط شما در صنعت توسعه کسب و کار عصای جادویی شما هستند. اگر در صنعتی خاص فعالیت دارید ارتباط تجاری شما در آن صنعت می تواند زمینه ساز موفقیت و افزایش سرعت چشمگیر در راستای پیشرفت شما شود.
کارشناسان خبره ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو به شما کمک میکنند تا کسب و کار خود را توسعه دهید و راه پیشرفت بیشتر را در بیزنس خود بپیمایید.
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
درباره این سایت